Sunday, June 13, 2010

.. A New Divine ..

新的生活~






a New chapter in mY lifE...


i've gone through ups and downs within the past two months..
the bitter sweet in life..

made the toughtest decision in life..
gone through the consequenses of the decision..

i'm transforming..
to a better person..
to learn the lesson that i was supposed to learn..

there's no turning back..
looking forward for a better live, a better self..


谢谢你
让我学会了很多东西
让我见识了很多东西
让我看到我以前不曾看过的东西
让我体验不一样的生活
让我的生活沾了多一份色彩

祝福你~ =)

1 comment:

Annie Chew said...

谢谢你
让我学会了很多东西
让我见识了很多东西
让我看到我以前不曾看过的东西
让我体验不一样的生活
让我的生活沾了多一份色彩

祝福你~ =)


WHO!!!